Oprogramowanie EduSensus LOGO-Gry 2.0

Producent: Young Digital Planet
Cena netto:
Cena brutto:

LOGO-Gry – logopedyczne gry i zabawy dla dzieci. Nauka poprzez zabawę jest najlepszą, niezawodną formą aktywizacji wszelkich procesów edukacyjnych. Gry i zabawy w przyjazny sposób utrwalają wzorce wykształcone w procesie terapii, podnosząc tym samym jej efektywność.

 

LOGO-Gry stworzone przez firmę Young Digital Planet to zestaw 26 gier, które wspomagają i uatrakcyjniają terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy, a także dzieci z autyzmem, mutyzmem i opóźnionym rozwojem umysłowym.

 

Wśród LOGO-Gier należy wymienić następujące produkty:

  • Logo-Malarz
  • Logo-Kręcik
  • Logo-Poziom
  • Logo-Papuga
  • Logo-Locik
  • Logo-Cel
  • Logo-Szum
  • Logo-Łapka
  • Logo-Tenis
  • Logo-Muzyk

 

Dzięki LOGO-Grom dziecko może poznać szerokie możliwości swojego głosu i, dobrze się bawiąc, jednocześnie wziąć udział w bardzo efektywnej terapii.

 

EduSensus Logopedia uznana została za wyrób medyczny. Spełnia wymagania europejskiej Dyrektywy dla Wyrobów Medycznych 93/42/EEC i odpowiadającej jej polskiej normy ISO 13485.

 

Główne cechy programu:

  • ćwiczenia rytmiki mowy, modulacji głosu i intonacji oraz redukcję zaburzeń fazy wydechowej
  • kształcenie poczucia sprawstwa
  • wizualizacja swojego głosu i możliwość „ujrzenia” go na ekranie monitora
  • stymulacja za pomocą szeregu bodźców wizualnych i dźwiękowych
  • zaangażowanie w wykonywanie ćwiczeń dzięki atrakcyjnej grafice, animacjom i różnorodnym wzmocnieniom pozytywnym

 

Dodatkowo, programy są wyposażone w szereg narzędzi pomocniczych, takich jak:

  • interfejs foniczny – nowość w wersji 2.0, urządzenie opracowane przez specjalistów z Politechniki Gdańskiej; gwarantuje idealną jakość dostarczanego do programu sygnału dźwiękowego niezależnie od jakości sprzętu komputerowego.
  • profesjonalny mikrofon
  • nakładki na mikrofon, umożliwiające higieniczne prowadzenie terapii

 

MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:

  • MS Windows XP/Vista 32- i 64-bit/Windows 7 32- i 64-bit/Windows 8
  • procesor 2.33 GHz Intel Pentium 4, AMD Athlon 64 2800+
  • 512 MB RAM (zalecane 1 GB)
  • karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768 z tysiącami kolorów
  • napęd CD-ROM/DVD-ROM
  • karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami
  • interfejs foniczny z podłączonym mikrofonem
  • Internet Explorer 6.0 lub wyższy
  • mysz
  • port USB 2.0


Nowoczesna i Interaktywna klasa w szkole podstawowej, nie może obyć się bez nowej pomocy naukowej jaką jest tablica interaktywna. Mając do wyboru wielu producentów, marek i technologii, ciężko porównać możliwości i dokonać wyboru odpowiedniego rozwiązania.

Poszukując okazji lub najtańszego rozwiązania zbyt często mamy okazję dokonać zakupu w ?super cenie? niż zakupu ?super urządzenia?. Co za tym wyborem idzie? Z reguły rozwój wypadków jest podobny u wielu użytkowników. W najlepszym z nich tablica interaktywna jest obsługiwana przez jedną osobę w szkole, która potrafi opanować jej ?specyfikę? użytkowania.

Mając na uwadze łatwość korzystania z tablicy interaktywnej na zajęciach szkolnych oraz jej niezawodność, warto sprawdzić stopień wygody i intuicyjności opisywany w ulotkach producenta. Jeśli dojdzie do prezentacji docelowego urządzenia w szkole, możemy dowiedzieć się i sprawdzić jak zadbano o komfort pracy nauczyciela projektując tablicę interaktywną i jak łatwo będzie wykorzystać urządzenia prezentacyjne już obecne w szkole.

Ze względu na różny stopień zaangażowania urządzeń interaktywnych w zajęcia lekcyjne oraz nadal niedostateczną ilość tablic interaktywnych w szkołach, z jednym zestawem pracuje większa grupa uczniów i nauczycieli.

Ten fakt, warto uwzględnić podczas oceny tablicy interaktywnej na prezentacji przed zakupem. Dla większej grupy użytkowników tablicy interaktywnej, warto przewidzieć możliwość maksymalnie intuicyjnego sposobu obsługi . W tym celu warto przyjrzeć się kompletnym zestawom interaktywnym, oferowanym przez producenta tablicy interaktywnej. Może okazać się, że zestaw zintegrowany tablica+projektor jednego producenta posiada porównywalną cenę do zestawu ?kombinowanego? z tablicy interaktywnej, projektora, uchwytów, okablowania, przyłączy etc. a wygoda i łatwość obsługi przeważa na korzyść gotowego rozwiązania.

Zestawy oferowane są ze wszystkimi elementami niezbędnymi do rozpoczęcia pracy, co niezwykle ułatwia prawidłowe kompletowanie zestawu interaktywnego. Czytelna instrukcja pozwala na instalację w klasie bez popełnienia błędów, nawet bez pomocy wykwalifikowanych instalatorów.

W rezultacie otrzymamy zestaw który nie stawia barier użytkownikom, zarówno od strony sprzętowej jak i oprogramowania (które jest oferowane razem z tablicą interaktywną). Cała obsługa i przygotowanie tablicy interaktywnej do zajęć, ograniczy się do jednego przycisku na jej obudowie.

Nowoczesne interaktywne pomoce naukowe, dostępne równolegle z tradycyjnymi podręcznikami są niezwykle ciekawym sposobem przekazywania wiedzy. Wspierane przez interaktywne zestawy edukacyjne, stają się one nowoczesną formą, przemawiającą szybciej i sprawniej do uczniów i słuchaczy.

Tam gdzie tablica interaktywna wykorzystywana jest jako zestaw mobilny, istnieje możliwość regulacji wysokości tablicy tak aby niżsi i wyższy użytkownicy mieli pełny komfort pracy z urządzeniem. Dostępnych jest wiele poziomów regulacji wysokości umożliwiających wygodną pracę na tablicy interaktywnej.

Dodatkowym atutem zwiększającym zarówno bezpieczeństwo jak i komfort pracy jest stabilna podstawa. Oryginalne akcesoria producenta wyposażone są w znakomicie dobrane kółka z hamulcami, bardzo dobrze spisujące się podczas transportu z klasy do klasy. Po ustawieniu tablicy i przygotowaniu jej do pracy hamulce i dodatkowe stabilizatory zapewniają taki sam komfort pracy jak zestawy montowane na ścianie. Źródło: tablice.net.pl