Oprogramowanie EduSensus Głoski tylnojęzykowe k, g, h

Producent: Young Digital Planet
Cena netto:
Cena brutto:

Głoski tylnojęzykowe k, g, h to nowy moduł przeznaczony na zajęcia terapeutyczne wspomagające opanowanie głosek tylnojęzykowych, a także ich różnicowanie i zastosowanie w mowie spontanicznej. Głoski tylnojęzykowe pojawiają się u dziecka szybciej niż te, które są najczęstszym powodem problemów artykulacyjnych. Z tego względu tak dobrano materiał językowy, by był odpowiedni przede wszystkim dla dziecka młodszego.

 

Wyróżnikiem logopedycznych produktów YDP na rynku zawsze jest materiał językowy poświęco¬ny poszczególnym głoskom, dobrany z godnie z tzw. zasadą „czystości fonetycznej”. W wypadku głosek tylnojęzykowych również duża część materiału odpowiada tej zasadzie, np. w materiale językowym poświęconym głosce k maksymalnie starano się ograniczyć użycia głoski g (tylko na ekranach służących do automatyzacji użycia obu głosek – np. teksty ) oraz częstych substytutów – t i d.

 

Program zawiera cztery jednostki terapeutyczne – trzy dedykowane każdej głosce z osobna oraz jednostkę poświęconą różnicowaniu głosek tylnojęzykowych.

 

GŁÓWNE CECHY PROGRAMU:

  • bogaty zestaw ćwiczeń wspomagających naukę prawidłowej artykulacji głosek k, g, h oraz umożliwiających kształcenie umiejętności różnicowania tychże głosek,
  • różnorodność zadań – ponad 100 ekranów ćwiczeń oraz dziesiątki kart pracy!
  • metodycznie poprawna kolejność wprowadzania konkretnych ćwiczeń,
  • na początkowym etapie terapii głosek pomija różnicowanie terapeutyzowanych głosek oraz trudne dla małego dziecka zbitki spółgłoskowe,

 

MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:

  • MS Windows XP/Vista/7/8
  • procesor 2.33 GHz Intel Pentium 4, AMD Athlon 64 2800+
  • 512 MB RAM (zalecane 1 GB)
  • karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768 z tysiącami kolorów
  • napęd CD-ROM/DVD-ROM
  • karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami
  • interfejs foniczny z podłączonym mikrofonem
  • Internet Explorer 6.0 lub wyższy
  • mysz
  • port USB 2.0

 

UWAGA! Program WYMAGA Aplikacji logopedy w wersji 2.0 oraz Interfejsu Fonicznego. Program jest rozszerzeniem funkcjonalności Pakietu Podstawowego lub Poszerzonego Logopedii 2.0.



Nowoczesna i Interaktywna klasa w szkole podstawowej, nie może obyć się bez nowej pomocy naukowej jaką jest tablica interaktywna. Mając do wyboru wielu producentów, marek i technologii, ciężko porównać możliwości i dokonać wyboru odpowiedniego rozwiązania.

Poszukując okazji lub najtańszego rozwiązania zbyt często mamy okazję dokonać zakupu w ?super cenie? niż zakupu ?super urządzenia?. Co za tym wyborem idzie? Z reguły rozwój wypadków jest podobny u wielu użytkowników. W najlepszym z nich tablica interaktywna jest obsługiwana przez jedną osobę w szkole, która potrafi opanować jej ?specyfikę? użytkowania.

Mając na uwadze łatwość korzystania z tablicy interaktywnej na zajęciach szkolnych oraz jej niezawodność, warto sprawdzić stopień wygody i intuicyjności opisywany w ulotkach producenta. Jeśli dojdzie do prezentacji docelowego urządzenia w szkole, możemy dowiedzieć się i sprawdzić jak zadbano o komfort pracy nauczyciela projektując tablicę interaktywną i jak łatwo będzie wykorzystać urządzenia prezentacyjne już obecne w szkole.

Ze względu na różny stopień zaangażowania urządzeń interaktywnych w zajęcia lekcyjne oraz nadal niedostateczną ilość tablic interaktywnych w szkołach, z jednym zestawem pracuje większa grupa uczniów i nauczycieli.

Ten fakt, warto uwzględnić podczas oceny tablicy interaktywnej na prezentacji przed zakupem. Dla większej grupy użytkowników tablicy interaktywnej, warto przewidzieć możliwość maksymalnie intuicyjnego sposobu obsługi . W tym celu warto przyjrzeć się kompletnym zestawom interaktywnym, oferowanym przez producenta tablicy interaktywnej. Może okazać się, że zestaw zintegrowany tablica+projektor jednego producenta posiada porównywalną cenę do zestawu ?kombinowanego? z tablicy interaktywnej, projektora, uchwytów, okablowania, przyłączy etc. a wygoda i łatwość obsługi przeważa na korzyść gotowego rozwiązania.

Zestawy oferowane są ze wszystkimi elementami niezbędnymi do rozpoczęcia pracy, co niezwykle ułatwia prawidłowe kompletowanie zestawu interaktywnego. Czytelna instrukcja pozwala na instalację w klasie bez popełnienia błędów, nawet bez pomocy wykwalifikowanych instalatorów.

W rezultacie otrzymamy zestaw który nie stawia barier użytkownikom, zarówno od strony sprzętowej jak i oprogramowania (które jest oferowane razem z tablicą interaktywną). Cała obsługa i przygotowanie tablicy interaktywnej do zajęć, ograniczy się do jednego przycisku na jej obudowie.

Nowoczesne interaktywne pomoce naukowe, dostępne równolegle z tradycyjnymi podręcznikami są niezwykle ciekawym sposobem przekazywania wiedzy. Wspierane przez interaktywne zestawy edukacyjne, stają się one nowoczesną formą, przemawiającą szybciej i sprawniej do uczniów i słuchaczy.

Tam gdzie tablica interaktywna wykorzystywana jest jako zestaw mobilny, istnieje możliwość regulacji wysokości tablicy tak aby niżsi i wyższy użytkownicy mieli pełny komfort pracy z urządzeniem. Dostępnych jest wiele poziomów regulacji wysokości umożliwiających wygodną pracę na tablicy interaktywnej.

Dodatkowym atutem zwiększającym zarówno bezpieczeństwo jak i komfort pracy jest stabilna podstawa. Oryginalne akcesoria producenta wyposażone są w znakomicie dobrane kółka z hamulcami, bardzo dobrze spisujące się podczas transportu z klasy do klasy. Po ustawieniu tablicy i przygotowaniu jej do pracy hamulce i dodatkowe stabilizatory zapewniają taki sam komfort pracy jak zestawy montowane na ścianie. Źródło: tablice.net.pl